Katalog

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.hosanahome.cz

Podmínky blíže upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

Kontaktní údaje: Název firmy: Hosana czech s.r.o.m  Národní 2826, Varnsdorf 40747, IČO 27263720, DIČ CZ27263720

Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku

Adresa prodejny: Hosana, Národní 2826, Varnsdorf 40747

Provozní doba: PO až PÁ 8:00 - 17:00 hodin, SO 09:00 - 11:00 

 

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

1)  Veškeré objednávky jsou považovány za závazné. Podáním objednávky potvrzujete, že jste se seznámil s tímto nákupním řádem a reklamačním řádem.

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím nevzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího. Smluvní vztah vzniká po následném "ručním" zpracování objednávky ze strany prodávajícího, který o tomto informuje kupujícího na jeho elektronickou adresu, neboť ne každá objednávka je realizovatelná např. z důvodu vyprodání daného zboží ze strany subdodavatelů, či jiného nepředpokládaného důvodu znemožňujícímu dodání zboží.
Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby nebo změny podmínek našeho dodavatele (vysvětlení níže). Ceny jsou prezentovány včetně DPH a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Co míníme výrazem změny podmínek našeho dodavatele? Zboží, které nemáme skladem (označené v eshopu dostupností s počtem dní) objednáváme na základě objednávky zákazníků u našich dodavatelů. Ve výjímečném případě se může stát, že jeden nebo více dodavatelů bude mít zákazníkem vybrané zboží vyprodáno. V takovém případě budeme postupovat podle následujících scénářů:

  1. nabídneme Vám stornování objednávky
  2. nabídneme  Vám podobné dostupné zboží

Náklady na doručení zboží jsou:

  • 129 Kč při platbě dobírkou
  •   99 Kč při platbě převodem z účtu
  • ceny speciálních služeb a typů doručení se měmí podle místa doručení a jsou vidět při zadávání objednávky ještě před jejím odesláním

Informace o přijímaných způsobech platby jsou:

  • platba předem bankovním převodem
  • platba při předání zboží přepravcem (dobírka)
  • platba hotovostí nebo kreditní kartou na naší kamenné prodejně ve Varnsdorfu.

 

Prodávající nepožaduje žádné další poplatky v závislosti na způsobu platby. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby. Fotografie uvedené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží.

6) Dodací lhůty se snažíme krátit na minimum Zboží, které máme přímo skladem zasíláme v co nejzažším termínu. Zboží na objednávku (viz dostupnost u každého jednotlivého produktu) zasíláme ihned jak k nám dorazí od dodavatele. Pokud nebude možno tyto termíny dodržet z důvodů na straně dodavatele nebo z nepředpokládatelných důvodů které nedokážeme ovlivnit, budeme Vás o této skutečnosti informovat. V tomto případě je možno dohodnout se na zrušení objednávky.

Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží (o tom musí kupující prodávajícího informovat). Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@hosana.cz. Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14ti denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo objednávky/prodejního dokladu, bankovní spojení. Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží pouze pokud je zboží od zákazníka nepoškozené a není nijak snížená jeho hodnota do 14 ti dnů od přijetí zboží od kupujícího.  Zboží musí být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu. Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vrácenou částku případně vrácení zboží neakceptovat. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí. 

Podmínky pro uplatnění reklamace:   

1) Záruční lhůta a reklamační řád se řídí obecně platnými právními předpisyZáruční doba u nového zboží je 24 měsíců, záruční doba u použitého zboží je 12 měsíců. Použité zboží je vždy zřetelně označeno a zkrácená záruční doba 12 měsíců bude uvedena v dokladu o koupi (paragon/faktura).

Za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání ani závady způsobené nesprávnou údržbou, skladováním a používáním výrobku, záruka se též nevztahuje na vady způsobené nešetrným zacházením, při nadměrném zatěžování, při užívání pro jiné účely než k tomu určené, na vady způsobené vnějšími vlivy v důsledku užívání v nepřiměřeném prostředí/vlhkost, styk s vodou, chemikáliemi, oheň, extrémní teplota, mráz atd./závady způsobené neodborným zásahem a závady způsobené běžným opotřebením výrobku. Dále pak používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke zboží.

2) Zboží, které zasíláte k reklamaci musí být zbaveno všech nečistotMokré,zapáchající, plesnivé zboží nepatří do reklamačního řízení. Pokud nám takto znečištěným zbožím znemožníte reklamační řízení, Vaše reklamace může být neuznána.
Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Reklamaci uplatňujte neodkladně po projevení závady

Postup při reklamaci:

Reklamace nám zasílejte na adresu Hosana czech s.r.o.m  Národní 2826, Varnsdorf 40747. Pro urychlení vytřídění zásilek můžete ještě na zásilku napsat "REKLAMACE"  - pokud máte možnost informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem
Zboží zašlete jako doporučenou zásilku (ne na dobírku)
Do zásilky uveďte důvod reklamace a nezapomeňte uvést každou jednu vadu kterou na zboží reklamujete! Při reklamačním řízení posuzujeme pouze Vámi uvedené vady nikoli pro Vás zjevné "vady". Přiložte doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (faktura, paragon).Bez důkazu o nabytí zboží v naší firmě nelze reklamaci uplatnit! Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku. Pokud z nějakého důvodu nedovedeme dodržet tuto lhůtu, spojíme se s Vámi a budeme se snažit najít společné řešení.
Řešení sporů Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporů s kupujícím, pokud je kupující neodmítne. Mimosoudní řešení sporů probíhá formou jednání s managmentem firmy, přičemž není dotčeno oprávnění stran obrátit se se svým nárokem na soud. Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhůty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat. 

 

Ochrana osobních údajů Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Prodávající se zavazuje osobní údaje kupujícího neposkytnout jiným třetím subjektům než smluvnímu dopravci za účelem dodání zboží. Prodávající je oprávněn zasílat kupujícímu vlastní obchodní sdělení do doby než kupující prodávajícímu sdělí, že zasílání chce ukončit. Toto sdělení kupující může učinit na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.

„Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“, eviduje-li poplatník v daném pokladním místě tržby v běžném režimu.“